13. januára 2014

Video odklik

Wow!
Takýto parádny filmík som objavila. Tribute bajkom a Tatrám. Krásny pohyblivý obrázok! A slovenský.
Get high točili Juraj Lovás & Michal Stiksa. Jazdili: Adam Žiaran, Martin Vyskočáni, Peter Lengyel.

Foto z filmu


Pri pozeraní tohto videa ma hneď napadlo, že si musím pozrieť moje obľúbené video, ktoré nikdy neviem ako sa volá a na youtube musím vyhľadávať heslá BIKE + INDUSTRIAL. Je to pre mňa atmosférou absolútne zásadné video, ktoré vo mne pohlo vecami a podporilo ten coming out, že milujem industriál :-) A teda sa možno trochu podieľalo aj na odštartovaní tohto blogu. Srdce mi vtedy poskočilo meter päťdesiat ako puberťáčke, keď v škole na chodbe stretne svojho idola a bolo to jasné. Klinkerky, komíny, železo, koľaje ten nadrvený kameň na zemi a ešte k tomu v kombinácii s bujnou zeleňou, vysokou trávou a kvetmi. Láska na prvý pohľad.
Takže volá sa to Industrial Revolutions. Natáčal Stu Thomson v Škótsku. Bajkuje Danny MacAskill.

Foto z filmu




Foto z filmu

2 komentáre:

  1. ten film industrial revolutions je paradicka, videl som ho davnejsie. pozriem ten slovensky.

    OdpovedaťOdstrániť