31. augusta 2013

Farba sezóny

Sýta zelená.

Už začiatkom leta som naďabila na tento obrázok a sýto a hlboko sa zaľúbila do jeho atmosféry.

Foto: Spezia Monica - De Santis Luca
Stoličky: Papyrus - Kartell

Farba džungle bez vedľajších účinkov. Hrozby hadov, tarantúl, malarických komárov a príšerného vlhka sa do predstáv tropického raja neprederú. Iba sviežosť a dužinatá fertilita.
Pri nedávnom  prechádzaní obchodov s handrami a listovaní v novom IKEA katalógu (áno, líšky aj nakupujú, aj brloh si zariaďujú), čo mi včera prišiel do schránky, som pochopila jediné: sýta zelená je hitom nasledujúcej sezóny! A keďže interiérový dizajn nie je taký rýchloobrátkový, tak aj viacerých sezón. Ako dlho vlastne trvá taká interiérová sezóna? :-)
Zvláštne je, že mi jeden a ten istý odtieň zelenej dokáže evokovať ibiškové kvety, havajskú trstenú sukňu a zvuky ukulele a zároveň zeleného jaguára, tvídový kabát a kožené čižmy. Vo výbere celé spektrum od listovej, cez olivovú až po smaragdovú.


Zdroje foto a info:
01. Jaguar
02. Látka Stockholm, 5/m, IKEA
03. Pohovka Stockholm, 1190e, IKEA
04. Vázy Stockholm, 30e a 35e, IKEA
05. Smaragdy
06. Stolička Papyrus, design: Ronan a Erwan Bouroullec pre Kartell, info o cene a dostupnosti v Kabinete
07. Mozaikový obklad Bisazza Shift
08. Mozaikový obklad Bisazza  Oxford
09. Alocasia - mám doma menej fotogenickú
10. Banánovník - môj vlastný, kvetináč z Baumaxu asi zpred dvoch rokov, kúpený so zľavou, ale fakt už neviem za koľko (myslím, že tam ešte stále majú béžové)



A farbou roka od Pantone je konkrétne smaragdová. Zdroj


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára